ראבי קומאר Dovluru ותלמידיו על סיור יוגה להונגריה ב Lake Heviz

סיור יוגה בהונגריה הפך לאחד הטיולים הכי טובים שלי. ארגון נפלא, אגם עם מים מופלאים, שיעורי יוגה ארוכים - ומשתתפי הקבוצה, ואני עצמי נהניתי מאוד!

פגשתי כמה מהמשתתפים בסיור היוגה עוד כשהייתי בשדה התעופה במוסקבה וראיתי מיד שהילדות היו להוטים לקבל ידע חדש. כולם התלהבו, ואני הייתי מרוצה מאוד. ושמחתי גם שאירינה, חברה בסיור היוגה שלי בעבר בדרום טירול, היתה בקבוצה.

משדה התעופה למלון נסענו למקומות יפים להפליא. מסביב היו הרים ואגמים יפים, המון ירק. לבסוף, הגענו לעיר חוויז, המפורסמת באגם של אותו שם, אשר יש הרכב מינרלי ייחודי של מים.

כמו כל המלונות בחלקים אלה, המלון שלנו הציע מגוון עצום של טיפולי ספא. חברי הקבוצה שלי הקדישו להם הרבה זמן כל יום. לאחר שהתיישבתי במלון, הרגשתי מיד את הטעם והריח המיוחדים של המים. ביום הראשון הלכתי לשחות בבריכת המינרלים, ולמחרת החלטתי ללכת לאגם עצמו. העובדה היא, כפי שכתבתי קודם לכן בבלוג, אני לא יודע איך לשחות. אני בדרך כלל לשמור על מים רדודים, ב חביז עומק הוא בין אחד וחצי עד שלושים מטרים. אבל התברר כי באגם זה נהוג לשחות עם מעגל מתנפח - בגלל הזרם וכי המים החמים מאוד מרגיעים. בסופו של דבר אהבתי את זה עד כדי כך שלא רציתי לעזוב את המים. חשתי כוח אלוהי באגם הזה.

בקבוצה שלנו, כולם היו שקועים כל כך ב רחצה, נהלים ויוגה טיפול כי בעיר השכנה של Keszthely יצאנו רק פעם אחת ורק שלושה מאיתנו. בחנו עיר קטנה בכמה רחובות, התפעלתי מהארמון הבארוק המפואר של פסטטיקה, והלכנו למוזיאון המרציפן.

יחד עם כולנו, ביקרנו רק בטיול אחד - כבר בדרך חזרה מהחוויץ נסענו באוטובוס והסתובבנו קצת בבודפשט. התרשמתי במיוחד מהבניין הפרלמנטרי, מקת'יאס הגותי ומתיאטרון לחיילי הצבא הסובייטי.

יוגה תוכנית סיור

עכשיו על השיעורים. האווירה בקבוצה שלנו בכל הכיתות היתה נפלאה. כולם רצו לקבל ידע רב יותר מהשיעורים בערוץ הטלוויזיה. למרות שהשיעורים היו צריכים להימשך שעה וחצי, עשינו לעתים קרובות שעתיים או שעתיים וחצי ועדיין רצינו יותר. בכיתה השתלטנו על אסאנות מיוחדות, שמומלצות לנשים בימים שונים של המחזור החודשי ועל הפרעות שונות במערכת הרבייה. במהלך השבוע היה לנו זמן לנתח בפירוט את הטכניקה הנכונה של תנוחות חשובות רבות. כמו כן התאמנו פרניאמה, מדיטציה, וכמה פעמים ביצעתי נידרה נידרה לבנות. בערבים התאספנו כדי לדון בחוויות בכיתה, ועניתי על שאלות שונות הנוגעות לפרקטיקה הפרטית.

אגב, הבנות גם חלקו את רשמיהם מהטיול ומהשיעורים.

טניה ת.

שלום, המורה שלנו ראבי! תן לי להודות לך על כל מה שיש לך משותף איתנו. זה לא רק בפועל, אלא גם סבלנות, שלום וחמימות הלב, אשר מורגש בכל הפעולות שלך ואת המילים. בואו המסע הקטן שלנו להיות נקודת המוצא להישגים חדשים בדרך אל החלום!

הוlsga Uteshev:

זיכרונות מהסיור שלנו לחוויץ, ובייחוד על היוגה, יימשכו בזכרוני. כמעט כל יום אני מראה תמונות ומספר את המקום הנפלא הזה לקרובי וחברי. אני זוכר איזה מצב רוח קל, עליז בכיתה, כמו ברגליים ורגליים רועדות, אבל עם חיוכים שמרנו אסאנות! וכמה שמחתי כשהגעתי לעמוד על הראש, שאפילו לא חלמתי עליו! רבי, תודה רבה לך על כל תשומת הלב, הכבוד, הסבלנות, השקט שהראית. בעזרתך הכל התברר. בכיתות שלך אתה מאמין באפשרויות אינסופיות. אני מקווה שניפגש שוב.

מריאנה רזנטוביץ '

סיור יוגה להונגריה לסמינר לראבי קומאר היה מאוד מעניין ואינפורמטיבי. מהיום הראשון של הלימודים, התברר לי שבאתי למקום הנכון ולמורה טובה מאוד. הידע שנצבר השבוע הוא בעל ערך רב עבורי. ראבי קומאר עשה תוכנית מעניינת מאוד ועשיר, הסביר הכל נגיש מאוד עם סבלנות רבה. עם זאת, כל מה שהוא הסביר לנו על אסאנות היה חשוב מאוד, ואני שמעתי הרבה בפעם הראשונה, אם כי אני לא חדש ליוגה. בסוף הסיור שלנו, היה לי ביטחון ברור כי אני רוצה להמשיך לתרגל יוגה באופן קבוע, בידיעה לאיזה כיוון ללכת רחוק יותר. אני רוצה להודות לרבי ולשים לב לארגון המצויין של הסיור הזה. אנחנו לא רק תרגול יוגה, אבל גם ריפא על אגם Heviz, המפורסם על ריפוי שלה מים מינרליים בריאים. זה היה אושר מדהים, לא רצה לצאת מהמים, טמפרטורת המים היתה נוחה מאוד.

יוגה סיורים ומשלחות "לחיות!"