סיור כושר ב Svetlogorsk. פינאלה

נס של הטבע ואת סופרסטאר Chaffinch. דיונות והרים. עצבות קלה ועוגות פרידה.

בימים האחרונים התמסרנו לקדחת טרום היציאה: קנינו תכשיטים ענבר וצעיפים סרוגים, אכלנו את הגריל הבלטי הממותג על הגריל והלכנו במשך שעות - רצינו לנשום את האוויר הנפלא שנחמיץ במוסקבה. באופן טבעי, זה עזר לנו למלא את הריאות ואת הגוף שלנו עם עתודות חמצן - למרות העובדה כי בימים האחרונים זה הפך להיות קר יותר באופן משמעותי, אנחנו stoically המשיך להתאמן בחוץ.

"כל הכבוד! איך אתה לא עצלן? "שאל אורח המלון בתדהמה כשעמד מולנו על המדרגות בשעה 7.40 בבוקר, כשצעדנו במהירות לאימון הבוקר. כמובן, הכוח התייבש קצת, אבל ברגע שחשבנו על התוצאות שהושגו, הרוח השנייה נפתחה. בשיעורים האחרונים, מרינה הציגה קומפלקס עם כדורים, המעניקים עומס נוסף לשרירי הרגליים והזרועות. כמו גם תרגילים נגד הקיר, אשר אהבתי במיוחד: אתה לא צריך מחצלת או הרבה מקום, אתה יכול לעשות את זה בכל מקום - במילה אחת, אתה לא תוכל לקחת פסק זמן מן האימון בבית.

עשינו את המדידות הסופי - התברר כי המשתתפים ירדו עוד 2-3 ס"מ.התמונה לפני ואחרי ניתן להשתמש עבור עלון קידום מכירות. "אל תפסיק להתאמן! - מרינה נזפה. "דמות רזה היא לא רק יופי, אלא גם את בריאותך!" נשבענו לא לוותר. נכון, בערב האחרון בטקס הסיום, הם עשו סטייה קטנה מהתוכנית - הם שתו שמפניה ואכלו בעוגה.

זמן קצר לפני עזיבתנו יצאנו לאחד המסעות הנפלאים ביותר בחיי - הירוק הקורוני. זהו חבל חול צר בין רוסיה לליטא. העתודה תופסת את מרביתה, ולכן יש לשלם עמלה סביבתית עם הכניסה. בשנת 2000, לירוק נכלל ברשימת מורשת עולמית של אונסק"ו. למרבה הפלא, אבל רק 100 ק"מ, את הנופים מוחלפים, כמו בקריקטורה: מדבר, יער מחטניים, חוף הים, מטעי ליבנה. ואת מיקרו אקלים כאן שונה - באזור קלינינגרד זה עלול לגשם, והשמש יהיה לזרוח על לירוק. למעשה, זה קרה כשהגענו. "תנשמי! אנו נושמים מיד! - מרינה קורפן צרחה, ברגע שירדנו מהאוטובוס. "כן, יש פה כל כך הרבה חמצן שבשבוע אפשר לאבד עשרה ק"ג!" נשמנו בצייתנות ב"מלכת החוף ". ואכן, האוויר על רוק רוצה לאכול עם כפית, ריח של חול מחומם מעורבב עם אורן וים. אפילו סחרחרנו.

קודם כל, הלכנו לתחנה אורניתולוגית ידועה "Fringila". ציפורים נודדות עוצרות לירוק במהלך ההגירה. כאן הם נתפסים, נלמדים וצלצולים, כלומר, הם מכניסים טבעת חותם על הרגל. "זה בדיוק כמו אנשים, "חזרה אולגה. "דפוס הנישואים האופייני הוא: לתפוס, לבחון ולצלצל". אנחנו, תושבי העיר האומללים, הבטנו ברשתות שתופסות ציפורים, מלכודות וקינים. וההופעה על הבמה של צ'פינץ 'זעיר, שהציפורן החליט לצלצל ולשחרר לנגד עינינו, הביאה אותנו לחום התשוקה. הציפור המסכנה מיצמצה, ניסתה להסתתר מפני צווחות הפרא שלנו ומבטי הבזק, וברור היה שהיא שמחה לעוף.

אחר כך הלכנו להסתכל על "יער הדאנס" המפורסם - כאן, מסיבה לא ידועה, היו גזעי האורנים מעוותים לדמויות מוזרות. זה נראה, בכנות, מצמרר, ואת השם הישן "יער המכשפה" נראה לנו מדויק מאוד.

נשמנו נשימה של אורנים ואכלנו צהריים בסככת עשן דגים, ועלינו לגובה אפה - דיונה נעה ענקית, שבימים ההם כמעט קברה את כל ההתנחלות. עכשיו הוא מבוצר היטב, אבל עדיין אסור לצאת מהשביל התיירותי - נזכרתי מיד בסיפור של ברדבורי "ורעם רעם". על סיפון התצפית נלכדה נשימה: נארניה אמיתית נפתחה לנו ביערות אינסופיים, בים כחול ובו בזמן במדבר חול נטוש. "אתה יכול להזדיין," נשמנו בבת אחת, לאבד פתאום את היכולת לביטוי אמנותי. אחר כך ירדנו אל הים, לאחר שהתפרקנו, רץ לאורך שפת המים, צווחנו, צחקנו וחנקנו מן הרוח ושמחה עזה וחדה.

זה היה עצוב להפליא לחלק, אבל אנחנו נשבע זה לזה לבוא לכאן בשנה הבאה. ובמהלך הזמן הזה, אפילו יותר לרדת במשקל ויפה בעזרת bodyflex.

צפה בסרטון: סאבלימינל הפינאלי Subliminal (אַפּרִיל 2020).