סיור כושר "גמישות כוח" בתאילנד

לילה בנגקוק מגובה של 200 מ 'בודהה נודדת של האזמרגד ופסע דרך הכפר המוצף.

אני עומד בשרמאטיבו עם מחצלות יוגה, תרמיל ומזוודה. אני דואג ששכחתי את השלט "LIVE!". האם המשתתפים בסיור הכושר יזהו אותי? אבל אני מבחין בפן מוכר אחד בקהל, השני, השלישי - למה, בילינו יחד כושר סוף השבוע באזור מוסקבה! וכשהכול הושלם, נראה שאני מוקף בחברים ותיקים, ואנו חולקים את ציפיותינו. נראה כי טטיאנה מ Noyabrsk הוא מתמצא ב "גמישות כוח" הרבה יותר ממני. היא צופה אימון חי עם ג'וליה Zaichenkova, מאז היא עובדת עם הערוץ שלנו במשך זמן רב, היא יודעת על "LIVE!" הכל ונושא את הידע הזה להמונים. יוליה מחייכת: "הכל יהיה שם, ולא רק המוכר מתוכניות הטלוויזיה של התרגול. יש לי משהו חדש לגמרי בשבילך ".

עם זאת, זה עדיין רחוק שיעורים - ביומיים הראשונים אנחנו צריכים לבלות בבנגקוק עם ההמולה התיירותית שלה, ההיסטוריה העתיקה את הטכנולוגיות החדישות ביותר.

בנגקוק היא מקום מוזר. בתחילה נראה שבשום מקום לא עזב את מוסקבה: פקקי תנועה, מבנים מודרניים ענקיים, המגלופוליס (לפי מקורות שונים, בין 12 ל -25 מיליון בני אדם חיים כאן). אבל אז מתמקדים המיקוד, ואתה מתחיל להבחין בין מקדשים מוזרים, טוק-טוק בנחת, משווקים של פירות מוזרים וזוחלים ימיים. מכל זה שם, על מגשים ועגלות, הם מכינים מגוון של חטיפים שאתה יכול לאכול מיד או לקחת איתך. איש מאתנו לא העז לחגוג על אוכל מהיר כזה - החלטנו לארוחת ערב במלון הגבוה ביותר בעיר, בייוק סקיי. במסעדה על 77 (!) קומה. הנה מה נפתח נוף עוצר נשימה משם:

למחרת בבוקר הלכנו להכיר את האטרקציה העיקרית של העיר - בית המקדש של האזמרגד בודהה. באופן כללי, המקדשים בעיר הבירה של תאילנד, מספר עצום, אבל זה הכי חשוב. הסיפור הבלשי כמעט של בודהה האזמרגד עושה אותו מושך. על פי האגדה, פסלו של בודהה בגובה של 66 ס"מ בלבד הופיע במאה ה -15, כשהברק פגע בסטופה העתיקה. הסטופה נסדקה, ואור ירקרק הגיע משם. מי הניח את הפסלון בסטופה - ההיסטוריה שותקת. פעמים רבות בודהה האמרלד נדד ממקום למקום עד שנבנה בו מתחם מקדש מתאים, וואט פרה קאו.

קישוטים עשירים, ארכיטקטורה יוצאת דופן, סטופה מוזהבת, ספריה של טקסטים בודהיסטים עתיקים, גלריות עם המוני בודהות זעזעו אפילו את אלה מאיתנו שאינם נלהבים במיוחד מהמזרח. מזועזע ומהוסה, הלכנו אל הארמון הגדול. לכן, אם לא היית בבנגקוק, העצה שלי אליך היא: אל תחזור על הטעויות שלנו ותבדוק תחילה את הארמון, ואז לך למקדש, שכן הראשון מתמוטט כנגד השני.

לאחר שצילמנו תמונות רבות עם שומרים מחייכים, יצאנו לטייל לאורך נהר צ'או פראיה. השנה, מפלס המים גבוה למדי - נראה כי בקתות קטנות צפות, ואינן עומדות על קביים. מן ההצפה המלאה להציל את הסכר.

למה המקומיים מוכנים להתיישב ברצון על המים קשה להבין: בבנגקוק, הלחות אפילו על הקרקע היא כזאת דברים לא צריך להיות מגוהץ, מה לדבר על אזורי החוף.

הפד את בית המקדש, אכל את עצמו - וגם במלון. "מתי יתחיל האימון? אנחנו אוכלים כל כך הרבה ולא זזים בכלל! "- כולם התחילו לדבר עד הערב של היום השני.

כמובן, אי אפשר לומר שאנחנו לא זזים: בערב, היו לנו ריקודי תבערה בבר המלון, הלכנו בעיר כל היום והלילה, אבל הגוף לא יכול להיות שולל! זה דורש המון כושר אמיתי. כולם מצפים למהלך של מחר לפאטאיה ולהתחלת השיעורים, שבסופו של דבר יעשו אותנו גמישים וחזקים. כדי להתקרב X שעה, אנחנו אפילו סירב לבקר את כל הזמן התיירות מכה - דיסקברי פארק על הכביש מבנגקוק כדי פטאיה. ואני בטוח שזה לא לשווא.

לקבלת מידע נוסף על סיורים כושר ויוגה משלחות "חי!" אתה יכול לקבל על ידי קורא לנו בטלפון:

כל ההצעות עבור סיורים כושר, יוגה סיורים וכיתות אמן במוסקבה אתה יכול למצוא כאן

צפה בסרטון: סיור בכפר (אַפּרִיל 2020).